Графік асабістага прыёма грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, іх упаўнаважаных асоб, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у 2022 годзе
ГРАФІК АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ КІРАЎНІКАМІ
ўстановы “Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей
Якуба Коласа” грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб
Пасада
|
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Час прыёму |
Адрас прыёму |
Тэлефон |
Дырэктар |
Мацяс Ірына Уладзіміраўна |
Першая серада месяца 08.00 – 13.00
|
г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5, кабінет дырэктара |
8 (017) 379 87 35 |
Загадчык філіяла «Мікалаеўшчына» |
Шавель Яўген Іванавіч |
Чацвёртая серада месяца 08.00 – 13.00 |
Мінская вобласць, г. Стоўбцы, вул. Сенкевіча, 6-2 |
8 (01717) 71 976 |
Папярэдні запіс вядзе вучоны сакратар Казакевіч Марыя Міраславаўна, тэл. 8 (017) 270 10 55, запіс ажыццяўляецца штодзённа з 09.00 да 13.00 і з 13.30 да 17.30, акрамя суботы, нядзелі і святочных дзён.
Пры вусным звароце грамадзянін ці прадстаўнік юрыдычнай асобы павінен прадаставіць дакумент, які сведчыць пра асобу (арт. 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.06.2011 “Аб зваротах грамадзян ці юрыдычных асоб”).
Кніга заўваг і прапаноў
Знаходзіцца ў вучонага сакратара Казакевіч Марыі Міраславаўны
Адрас: г.Мінск, вул. Акадэмічная, 5
кабінет намесніка дырэктара, тэл. 8(017) 270 10 55
____________________________________________________________
Электронны адрас:
Сайт музея:
___________________________________________________
ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ
Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь
220004, Мінск
пр. Пераможцаў, 11
Пачатак работы 9.00
Перапынак 13.00 – 14.00
Заканчэнне работы 18.00
Выхадныя дні – субота, нядзеля
______________________________________________________
Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Парадак разгляду зваротаў грамадзян, у тым ліку юрыдычных асоб, у Дзяржаўным літаратурна-мемарыяльным музеі Якуба Коласа арганізаваны ў адпаведнасці з:
- Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «О дополнительных мерах по работе с обращениями граждан и юридических лиц»;
- Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. 2 «О мерах по дальнейшей дебюрократизации государственного аппарата»;
- Дэкрэтам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14 студзеня 2005 г. № 2 «О совершенствовании работы с населением»;
- Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 16 чэрвеня 2003 г. № 254 «О деятельности информационно-пропагандистских групп и об участии руководителей республиканских и местных государственных органов и иных государственных организаций в идеологической работе»;
- Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 5 снежня 1997 г. № 630 «О реагировании должностных лиц на критические выступления в государственных средствах массовой информации»;
- Распараджэннем Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 29 красавіка 1997 г. № 128рп «О мерах по улучшению работы с обращениями граждан»;
- Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Об обращениях граждан и юридических лиц».
- Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28 чэрвеня 2011 г. № 854 «О некоторых вопросах работы с обращениями граждан и юридических лиц».
- Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30 снежня 2011 г. № 1786 «Об утверждении Положения о порядке ведения делопроизводства по обращениям граждан и юридических лиц в государственных органах, иных организациях, у индивидуальных предпринимателей».
Паважаныя заяўнікі!
Звяртаем Вашу ўвагу, што пісьмовыя і электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб, аформленыя і пададзеныя не ва ўсталяваным парадку, не падлягаюць разгляду па закону.
Рэгістрацыя электронных зваротаў, пададзеных да 17.45, ажыццяўляецца ў гэты ж дзень, пададзеныя пасля 17.45 – на наступны дзень.
ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ
18 ліпеня 2011 г. № 300-З
Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб
Прыняты Палатай прадстаўнікоў 24 чэрвеня 2011 года
Адобраны Саветам Рэспублікі 30 чэрвеня 2011 года
Парадак падачы зваротаў і накіраванне іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй
- Звароты падаюцца заяўнікамі у пісьмовай або электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.
Пісьмовыя звароты падаюцца кур’ерам, па пошце, пад час асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (ці) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца пад час асабістага прыёму.
- Звароты падаюцца ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам, да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.
Арганізацыі пры паступленні да іх пісьмовых зваротаў з пытаннямі, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўніку ў гэты ж тэрмін, або у той жа тэрмін у парадку, усталяваным сапраўдным Законам, пакідаюць звароты без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікам з тлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку належыць звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.
Пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней пяці дзён вяртаюцца заяўнікам з растлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.
- Калі вырашэнне пытанняў, выкладзеных пад час асабістага прыёму, не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём, адпаведныя службовыя асобы не разглядаюць зварот па сутнасці, а раз’ясняюць, у якую арганізацыю належыць звяртацца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.
Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце і ўваходзячага у межы кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём, патрабуецца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца ў пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, усталяваным сапраўдным Законам для пісьмовых зваротаў.
- Звароты, якія ўтрымліваюць інфармацыю аб рыхтуемым, здзяйсняемым, або здейсненым злачынстве або іншым правапарушэнні, не пазней пяці дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.
- Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянні) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.
Артыкул 12. Патрабаванні да зваротаў
- Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.
- Пісьмовыя звароты грамадзян, за выключэннем указаных у пункце 4 сапраўднага артыкула павінны ўтрымліваць:
- Назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду службовай асобы, якім накіроўваецца зварот;
- Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства і (або) месца работы (вучобы);
- Сутнасць звароту;
- Уласны подпіс грамадзяніна (грамадзян).
- Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:
- Назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду службовай асобы, якім накіроўваецца зварот;
- Поўную назву юрыдычнай асобы і месца яе знаходжання;
- Сутнасць звароту;
- Прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, паўнамоцнай ва ўсталяваным парадку падпісваць зварот;
- Асабісты подпіс кіраўніка або асобы, паўнамоцнай ва ўсталяваным парадку падпісваць зварот, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.
- Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, усталяванай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.
- Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны разборлівым почыркам. Не дапускаецца выкарыстанне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў і выразаў.
- Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
- У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з прыкладаннем (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэтую інфармацыю.
Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, усталяваным пунктам 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 або абзацам другім-пятым пункта 3 артыкула 12 сапраўднага Закона, а таксама утрымліваць адрас электроннай пошты заяўніка (і паштовага адраса заяўніка).
ГРАФІК АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ КІРАЎНІКАМІ
ўстановы «Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей
Якуба Коласа» грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб
Пасада
|
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Час прыёму |
Адрас прыёму |
Тэлефон |
Дырэктар установы |
Мацяс Ірына Уладзіміраўна |
Першая серада месяца 09.00 – 13.00
|
г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5, кабінет дырэктара |
8 (017) 270 15 84 |
Намеснік дырэктара па агульных пытаннях |
Бондар Ігар Вітальевіч |
Трэцяя серада месяца 09.00 – 13.00 |
г. Мінск, вул. Акадэмічная, 5, кабінет намесніка дырэктара |
8 (017) 379 87 35 |
Загадчык філіяла «Мікалаеўшчына» |
Шавель Яўген Іванавіч |
Чацвёртая серада месяца 09.00 – 13.00 |
Мінская вобласць, г. Стоўбцы, вул. Сенкевіча, 6-2 |
8 (01717) 71 976 |
Папярэдні запіс вядзе вучоны сакратар Казакевіч Марыя Міраславаўна,
тэл. 8 (017) 270 10 55, запіс ажыццяўляецца штодзённа з 09.00 да 13.00 і з 13.30 да 17.30, акрамя суботы, нядзелі і святочных дзён.
Пры вусным звароце грамадзянін ці прадстаўнік юрыдычнай асобы павінен прадаставіць дакумент, які сведчыць пра асобу (арт. 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.06.2011 “Аб зваротах грамадзян ці юрыдычных асоб”).
Пералік адміністрацыйных працэдур,
якія ажыццяўляе ўстанова “Дзяржаўны літаратурна-мемарыяльны музей Якуба Коласа”
па заявах грамадзян за выдачай даведак і іншых дакументаў
згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Адказны, час прыёму, месца прыёму, кантактны тэлефон |
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадастаўляе грамадзянін для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, якая бярэцца пры ажыццяўленні адміністрацый- най працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацый-най працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі (іншага дакумента), які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацый-най працэдуры |
1.1.Прыняцце рашэння: |
|
|
|
|
|
1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1) заява; 2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян; 3) пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія стаялі на такім уліку; 4) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права; 5) звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх дахода і маёмасці |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.51. аб унясенні зменаў у склад сям’і, з якімі грамадзянін стаіць на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і) |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1),2),3) (з п.1.1.5.); 4) звесткі пра даход і маёмасць кожнага члена сям’і –пры наяўнасці права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад дахода і маёмасці |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.52. аб унясенні зменаў у склад сям’і, з якімі грамадзянін стаіць на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку памяншэння складу сям’і) |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1) заява; 2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.53. аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1),2),3),4) (з п. 1.1.51.) |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.6. аб раздзеле (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўнагадовага члена яго сям’і |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1),2),3),4) (з п. 1.1.51.) |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1) заява; 2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
1) заява; 2) пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце; 3) дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання ў інтэрнаце, - у выпадку наяўнасці такога права |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.3.1. выдача даведкі аб састаянні на ўліку патрабуючых (маючых патрэбу) паляпшэння жыллёвых умоў |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень звароту |
6 месяцаў |
2.1. выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
Старшы інспектар па кадрах
270 19 40 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе |
Старшы інспектар па кадрах
270 19 40 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.3. выдача даведкі аб перыядзе работы |
Старшы інспектар па кадрах
270 19 40 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
1) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу 2) лісток непрацаздоль-насці; 3) даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднедзённы заработак (заробак) для прызначэння пасобія, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса або прадастаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння пасобія (дапамогі), - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці |
2.6. прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
1) заява; 2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу 3) даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь; 4) пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь; 5) пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей); 6) копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей – якія ўдачарылі) дзяцей; 7) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, удачарыцеляў (далей - усынавіцелі), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; 8) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў; 9) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; 10) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адзінаразова |
2.8. прызначэнне пасобій жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
1) заява; 2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; 3) заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі; 4) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і сужонка заяўніка і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі; 5) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў; 6) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адзінаразова (адзіначасова) |
2.9. прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
1) заява; 2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; 3) пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і двух і больш непаўналетніх дзяцей – не меньш двух пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); 4) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей; 5) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; 6) пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў; 7) пасведчанне пацярпелага ад аварыі на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыёактыўнаму забруджанню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне; 8) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; 9) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў; 10) даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах; 11) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі; 12) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам; 13) даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынка па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогі – пры афармленні адпачынку па ўходу за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці; 14) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
да дня дасягнення дзіцяці ўзросту 3 гадоў |
2.91. прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
1) заява; 2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; 3) два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); 4) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, - прадастаўляецца на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай); 5) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей; 6) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; 7) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; 8) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў; 9) даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, - для асобаў, якім дапамога па доглядзе за дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, які ідзе за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, які ўстаноўлены лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родам; 10) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месцапрызначэння дапамогі; 11) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі ці прызначэння дапамогі па доглядзе за дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), які знаходзіцца ў адпачынку па доглядзе за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў і не з’яўляецца для дзіцяці (дзяцей) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія вядуць за сабой спыненне выплаты пасобія |
2.12. прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
1) заява; 2) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; 3) пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадастаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асобаў без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў); 4) копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей; 5) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (апякунства) – для асобаў, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; 6) пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў; 7) пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі; 8) даведка аб прызыве на тэрміновую вайсковую службу – для сем’яў ваеннаслужачы, якія праходзяць тэрміновую вайсковую службу; 9) даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; 10) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе; 11) копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сем’яў; 12) копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую вайсковую службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; 13) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадастаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадастаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года); 14) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) і іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць; 15) звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчама) у поўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля); 16) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Да 30 чэрвеня або да 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога або да дня дасягнення дзіцяці 16-, 18-гадовага ўзросту |
2.13. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці |
2.14. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці |
2.16. прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі |
Галоўны бухгалтар
270 06 65 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запроса дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздоль-насці |
2.18. выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова |
2.19. выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогі |
Галоўны бухгалтар
270 06 65 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова |
2.20. выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
Галоўны бухгалтар
270 06 65 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова |
2.24. выдача даведкі аб незабеспячэнні дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання у лагер з кругласуткавым прабываннем |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова |
2.25. выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3-гадовага ўзросту |
Старшы інспектар па кадрах Цядзеева І.Б. 270 19 40 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова |
2.29. выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні з дня звароту
|
бестэрмінова |
2.35. выплата дапамогі на пахаванне |
Галоўны бухгалтар 270 06 65 |
заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінуўшага) |
бясплатна |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запросу дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, -1 месяц |
адзіначасова |
2.44. выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
Старшыня прафкама Жыгадла Н.А. 270 10 55 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова |